Heti menürendelő rendszer

Tedd (költség)hatékonyabbá a menüztetést!

Ajánljuk figyelmedbe a’la cart és heti menü rendelést rögzítő saját fejlesztésű éttermi rendszerünket! Tökéletes számodra, ha éttermed vállalati/intézményi étkeztetést vállal, nagy mennyiségű menü rendelést, kiszállítást kell kezelned. Akár egy hétre előre feltöltheted menüdet, a vendég pedig egyben leadhatja heti rendelését, online fizetéssel.

Éttermi rendszer előnyei

Menü rendelő rendszer fejlesztés étteremnek

Időmegtakarítás éttermi rendszerrel

A rendelő rendszer egyedi fejlesztése megengedi, hogy az étterem weboldalába illesszük. Ajánljuk vállalati vagy intézményi étkeztetést végző éttermeknek, mivel tökéletes a tömeges rendelések nyilvántartására, belső kedvezmények rögzítésére, a csomagolás megkönnyítésére. Kevesebb telefonos rendelést kell fogadnod, és ezeket is rögzíthetők a rendszerbe. Átlátható, automatikus rendelés követés (leadott, fizetett, lemondott) segíti a munkádat napi rendelés összesítő nyomtatásával. Címke nyomtatással tovább gyorsíthatod az ételösszekészítést a kiszállítás előtt.

Hatékonyság növelés éttermi rendszerrel

Az éttermi szoftver tartalmazza a kártyás, SZÉP kártyás fizetés lehetőségét, és az azonnali, automatikus számlaküldést is. Viszlát manuális számlázás!
Reszponzív, bármely eszközön tökéletesen leadható a menü rendelés.

Ala cart és heti menü rendelő rendszer éttermeknek

Éttermi szoftver fő elemei

Menü rögzítés és beállítások

Többféle heti menü akár 2 hétre előre. Rugalmas árazás, rendelési időkorlát, kiszállítás területi korlátozása.

Kimutatások és összesítés

Telefonon és emailen érkezett rendelések rögzíthetők a rendszerbe. Rendelések exportálása, áttekintő letöltése, rendelések szűrése. Címke generálás és nyomtatás.

Fizetés és számlázás

Kártyás fizetési szolgáltatónk a Barion.
SZÉP kártya elfogadás elérhető.
Jelenleg csak előre fizetés lehetséges.
Automatikus számla kibocsátás a számlázz.hu-val.

Lemondások kezelése

A jóváhagyott, lemondott rendelések automatikusan visszatérítésre kerülnek a vendég egyenlegére vagy SZÉP kártyára, aminek egyenlegét később felhasználhatja.

Átlátható ügyfél felület

Gyors ügyfél regisztráció és adatkezelés (számlázási, szállítási cím).
A vendég megnézheti vagy lemondhatja rendeléseit.
A vendég megjegyzést adhat a rendeléshez/futárnak.

Gyakori kérdések

Nem, ez az ár az éttermi szoftvert, azaz az ételrendelési rendszert és annak fő funkcióit tartalmazza (menü kezelés, rendelés kezelés, fizetési megoldás, számlázó bekötés, egyszerű ügyfél felület). A rendszer kész weboldalba illeszthető. Amennyiben új honlapra is szükséged van, kérd ajánlatunkat!

Mivel a rendszert a megrendelő igényeihez (és kész weboldalához) kell igazítunk, esetleg további funkciókkal kell bővítenünk, a megrendelés után min. 60 nappal kell számolnod.

Kész weboldaladhoz nem kell hozzányúlni, a rendszer igazodni fog a dizájnodhoz és aldomainen keresztül lesz elérhető, pl. https://rendeles.vendeglom.hu

Igen. Győr egyik legrégebbi étterme használja több éve folyamatosan. A rendszer használatának segítségével több bevételre tehetett szert, csökkentette munkatársai adminisztratív terhelését és növelte a heti menü kiszállítás hatékonyságát.

Az éttermi szoftver optimális megoldás olyan éttermeknek, akik vállalati, intézményi étkeztetést végeznek. Az ételrendelési rendszer heti menü rendelések tömeges rögzítésére szolgál, amelyen keresztül a dolgozók érvényesíthetik étkezési támogatásukat, rendelhetnek online és fizethetnek kártyával vagy SZÉP kártyával is. Az étterem a beérkezett rendelésekről kimutatást nyomtathat a napi rendelések összekészítésére és címkéket generálhat a menük kiosztásának egyszerűsítésére.