Heti menürendelő rendszer

Tedd (költség)hatékonyabbá a menüztetést!

Ha saját futárokkal szállítod ki ételeidet, ajánljuk figyelmedbe a’la cart és heti menü rendelést rögzítő, saját fejlesztésű rendszerünket! Amellyel akár egy hétre előre feltöltheted menüdet, a vendég pedig egyben leadhatja heti rendelését, online fizetéssel.

Hogyan könnyíti meg az életedet?

Menü rendelő rendszer fejlesztés étteremnek

Időt takarítasz meg!

Saját, kész weboldalba illeszhető!
Kevesebb telefonos rendelést kell fogadnod, és ezeket is rögzíthetők a rendszerbe.
Átláható, automatikus rendelés követés (leadott, fizetett, lemondott).
Napi rendelés összesítő készítés és nyomtatás néhány kattintással.
Címke nyomtatás az ételösszekészítés gyorsítására.

Növeled a hatékonyságot!

Azonnali, automatikus számlaküldés. Viszlát manuális számlázás!
Online előrefizetés kártyával, SZÉP kártyával.
Telefonon és tableten is tökéletes megjelenés.
Az online rendelést preferáló vendégek könnyebb elérése.

Ala cart és heti menü rendelő rendszer éttermeknek

Nézzük a rendszer fő elemeit

Menü rögzítés és beállítások

Többféle heti menü akár 2 hétre előre. Rugalmas árazás, rendelési időkorlát, kiszállítás területi korlátozása.

Kimutatások és összesítés

Telefonon és emailen érkezett rendelések rögzíthetők a rendszerbe. Rendelések exportálása, áttekintő letöltése, rendelések szűrése. Címke generálás és nyomtatás.

Fizetés és számlázás

Kártyás fizetési szolgáltatónk a Barion.
SZÉP kártya elfogadás elérhető.
Jelenleg csak előre fizetés lehetséges.
Automatikus számla kibocsátás a számlázz.hu-val.

Lemondások kezelése

A jóváhagyott, lemondott rendelések automatikusan visszatérítésre kerülnek a vendég egyenlegére vagy SZÉP kártyára, aminek egyenlegét később felhasználhatja.

Átlátható ügyfél felület

Gyors ügyfél regisztráció és adatkezelés (számlázási, szállítási cím).
A vendég megnézheti vagy lemondhatja rendeléseit.
A vendég megjegyzést adhat a rendeléshez/futárnak.

Gyakori kérdések

Nem, ez az ár a rendelési rendszert és annak fő funkcióit tartalmazza (menü kezelés, rendelés kezelés, fizetési megoldás, számlázó bekötés, egyszerű ügyfél felület). A rendszer kész weboldalba illeszthető. Amennyiben új honlapra is szükséged van, kérd ajánlatunkat!

Mivel a rendszert a megrendelő igényeihez (és kész weboldalához) kell igazítunk, esetleg további funkciókkal kell bővítenünk, a megrendelés után min. 60 nappal kell számolnod.

Kész weboldaladhoz nem kell hozzányúlni, a rendszer igazodni fog a dizájnodhoz és aldomainen keresztül lesz elérhető, pl. https://rendeles.vendeglom.hu

Igen. Győr egyik legrégebbi étterme használja több éve folyamatosan. A rendszer használatának segítségével több bevételre tehetett szert, csökkentette munkatársai adminisztratív terhelését és növelte a heti menü kiszállítás hatékonyságát.