Készítsd fel weboldalad a karácsonyra

  • 0
1024 684 SPP Design

Ez az év legforgalmasabb vásárlási szezonja – tegyünk róla, hogy weboldalad/webshopod is a legnagyobb forgalmat generálja!

Ünnepi megjelenés

Mindenki a szemével vásárol! Ahhoz, hogy ne csak látogatók legyenek a weboldaladon, vásárlós (ünnepi) hangulatba is kell kerülniük. Erre a legjobb eszköz, ha ünnepi díszbe öltözteted weboldalad. Többféle megoldás is rendelkezésedre áll! Tegyél ki karácsonyi bannert a weboldalra. Cseréld le a főoldal képeit ünnepi hangulatúra. Ha vannak termék képeid, adj hozzájuk karácsonyi hangulatú hátteret vagy tedd közé az ünnepi csomagolásodat, ha van ilyen.

Ünnepi ajánlatok

A karácsonyi grafikák mellett ha rendelkezel ünnepi csomag ajánlattal, termékcsomaggal, ajándékkártyával stb., ne felejts el kiemelt karácsonyi menüpontot is beilleszteni a weboldaladba. Hívd fel a figyelmet több kisebb linkkel is ünnepi kínálatodra. Ajánlott külön karácsonyi landing oldal készítése is ünnepi ajánlatodnak, hogy a hirdetéseken keresztül érkező látogatók csak az ünnepi ajánlatra fókuszálhassanak.

 

Visszaszámolás

Fontos, hogy hívd fel a figyelmet a végső rendelési határidőre, ameddig jelentkezni lehet szolgáltatásaidra (pl. csak dec. 18-ig fogadsz vendégeket) vagy ameddig a megrendelt termékek biztosan odaérnek a vásárlóhoz. Minél inkább érzi a vásárló, hogy kevés ideje maradt a karácsonyi bevásárlás megoldására, annál nagyobb eséllyel fog nálad többet költeni és több ajándékot egyszerre beszerezni. Egy főoldalba illesztett, a rendelési/foglalási határidőt jelölő visszaszámláló megfelelő nyomást gyakorolhat a nézelődőre.

Adventi naptár

Felkészülhetsz az ünnepi hangulatra egy minden nap más ajándékot/kedvezményt/eseményt jelölő adventi naptár létrehozásával is, amelyet akár feluugró ablakba is illeszthetsz, hogy biztosan felkeltse a figyelmet. Ha az ígért kedvezmények megfelelőek, akár több hírlevél feliratkozóra, követőre is szert tehetsz.

Kulcsszavak

A háttér feladatok elvégzése épp olyan fontos, mint a weboldal megjelenésének karácsonyiasítása. Ne felejtsd el frissíteni a hirdetéseknél és a weboldalba illesztett kulcsszavakat, pl. arckrém helyett hirdess tökéletes ajándékot édesanyáknak.

 

Hírlevél, automatikus emailek

Építsd be automatikus üzeneteidbe az ünnepi köszöntőt és a fent említett rendelési határidőt is. Ne felejtsd el értesíteni korábbi vásárlóidat is a karácsonyi ajánlatodról, valamint, ha vannak törzsvásárlóid, kínálj nekik extra kedvezményt, vagy egyéb kiemelt akciót.

Blog

Készítsd ünnephez kapcsolódó tartalmakat weboldaladra és közösségi média felületeidre is. Például tegyél fel köszöntőt akár videó akár szöveges formában a cég vezetőjétől vagy (akár vicces formában) az összes dolgozótól. Készíthetsz áttekintést a cég előző éves teljesítményéről, jelentős eseményekről stb. Készíthetsz videót a háttérben zajló készülődésről, ajándékcsomagok készítéséről, ajándékutalványok nyomtatásáról, stb.

  • 0